Potrošač ima pravo, u slučaju odustanka od ugovora, na povraćaj novca ili na zamenu za drugi proizvod. Novac se kupcu vraća po prijemu proizvoda, i nakon što se utvrdi da je proizvod neoštećen i ispravan.
Trgovac je dužan da potrošaču bez odlaganja vrati iznos koji je potrošač platio na osnovu ugovora, a najkasnije u roku od 14 dana od dana prijema izjave o odustanku, a nakon prijema proizvoda.
Troškove vraćanja robe i novca snosi kupac, sem u slučajevima kada kupac dobije neispravan ili pogrešan artikal.
Kontaktirajte nas pozivom na broj 0649000066 / 0692250000 ili pošaljite imejl na adresu office@diline.com, podatak Vašeg broja računa/otpremnice, Vaš JMBG(opciono) i broj dinarskog tekućeg računa.
Nakon dospeća potrebnih podataka, biće kreirana dokumentacija koja će Vam sa procedurom za vraćanje sredstava biti prosleđena na email adresu koju ste ostavili prilikom kreiranja porudžbine.
Povraćaj sredstava se vrši isključivo na gore navedeni način, uplatom na dinarski tekući račun i nije moguće slati novac po kuriru u gotovini.
U slučaju vraćanja robe ili povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno izvršio plaćanje nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja Diline doo je u obavezi da povraćaj izvrši isključivo putem VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja. To znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.
Poručeni artikal, bez prethodnog kontakta i dogovora sa operaterima u Online prodavcima, koji je gore naveden, ne možete samoinicijativno menjati/zahtevati novac ili slati na adrese koje su navedene na nalogu/otpremnici.
Svaki takav paket biće vraćen pošiljaocu o trošku pošiljaoca.
Pravo na odustajanje
Zakon za slučaj prodaje na daljinu uspostavlja pravo kupca, koji se smatra potrošačem (fizičko lice koje proizvod kupuje radi namirenja svojih individualnih potreba, a ne radi obavljanja profesionalne delatnosti), da u roku od 14 dana od dana kada mu je proizvod preda, može da odustane od ugovora. Razlog odustanka zbog kojih odustaje kupac može, ali ne mora da navede.
Poštovani kupci, Obaveštavamo Vas da se prema zakonu o zaštiti potrošača (Službeni glasnik RS, br.62/2014) kupovina preko naše prodajne internet stranice vvv.diline.com/vvv.diline.rs smatra prodajom na daljinu.
Zakon za slučaj prodaje na daljinu uspostavlja pravo kupca, koji se smatra potrošačem (fizičko lice koje proizvod kupuje radi namirenja svojih individualnih potreba, a ne radi obavljanja profesionalne delatnosti), da u roku od 14 dana od dana kada mu je proizvod preda, može da odustane od ugovora. Razlog odustanka zbog kojih odustaje kupac može, ali i ne mora da navede.
Obrazac/Izjava o odustanku od ugovora proizvodi pravno delo od dana kada je poslata trgovcu.
Potrošač ima pravo na povraćaj novca ili na zamenu za drugi proizvod, u slučaju da odustane od ugovora. Nakon što se utvrdi da je proizvod neoštećen i ispravan, po prijemu proizvoda cena se kupcu vraća.
Kupac je dužan da proizvod vrati bez odlaganja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je poslao obrazac za odustanak. Proizvod se više ne može vratiti, po isteku roka od 14 dana od dana kada je poslao odustanak.
Prilikom vraćanja robe mora se priložiti originalan fiskalni osečak, obavezno je robu vratiti u ispravno i nekorišćenom stanju i originalno neoštećenom pakovanju.
Po prijemu proizvoda, utvrdiće se da li je proizvod ispravan i neoštećen. Kupac odgovara za neispravnost ili oštećenje proizvoda koji su rezultat neadekvatnog rukovanja proizvodom tj. kupac je isključivo odgovoran za umanjenu vrednost koja nastaje kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da se ustanovi priroda, karakteristike i funkcionalnost. Ukoliko se utvrdi da je nastupila neispravnost ili oštećenje proizvoda krivicom kupca, odbiće se vraćanje cene i proizvod će mu biti vraćen na njegov trošak.
Trgovac je dužan da potrošaču bez odlaganja vrati iznos koji je potrošač platio na osnovu ugovora, a najkasnije u roku od 14 dana, od dana prijema izjave o odustanku, a nakon prijema proizvoda.
Troškove vraćanja robe i novca snosi kupac, sem u slučajevima kada kupac dobije neispravan ili pogrešan artikal.
Obrazac o odustanku od ugovora možete preuzeti ovde .