Molimo Vas da prilikom preuzimanja pošiljke u prisustvu kurira proverite svoj paket. ne bi trebalo da preuzmete paket ukoliko na njemu ima vidljivih oštećenja (pocepani delovi i ugnječenje). U slučaju oštećenja pozovete nas telefonom ili nam pošaljite e-mail sa svojim podacima (ime i prezime, telefon) na adresu office@diline.com i opišite navedene probleme. U najkraćem mogućem roku, a najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije pisanim putem ili elektronskim, odgovorićemo potrošaču na izjavljenu reklamaciju i obavestićemo Vas o daljem postupanju. Rok za rešavanje reklamacije je 15 dana od trenutka prijave iste.
Zvaničan Pravilnikom o reklamaciji potrošača za robu kupljenu putem internet prodavnica možete pronaći ovde:
- Reklamacioni list možete preozeti ovde .
- U slučaju da na poručenom artiklu dođe neusaglašenosti u smislu odredbi Zakona o zaštiti potrošača, molimo Vas da nas obavestite na adresu office@diline.com
- U slučaju vraćanja robe kupcu koji je prethodno robu platio kuriru tj pouzećem, troškovi vraćanja robe ne snosi Diline doo već trošak pada na teret kupca.
NAPOMENA
Potvrdom porudžbine, klikom na dugme POTVRDI, saglasni ste sa uslovima reklamacije.
U slučaju prigovora, žalbe ili bilo kakve primedbe, uvek se obratite na e-mail office@diline.com